انگار...


deltang eshgham

انگار پای ثانیه ها لنگ میشود...

وقتی دلی برای دلی تنگ میشود...



نظرات شما عزیزان:

رها
ساعت1:53---26 تير 1393

خدایا مگر جفت جفت نیافریدی؟!
اینجا که همه تنهایند!
کجای دنیا دارند جین جین حالش را می برند
که این حال و روز ماست!؟


رها
ساعت1:52---26 تير 1393
آدمش کردم ، با تعریفهای من شخصیت پیدا کرد ،،
غرورش را مدیون من است، مغرور شد!!
زیاد از خوبیهای نداشته ش برایش گفتم ، باور کرد! مرا کوچک دید رفت..


MEHDi
ساعت22:57---20 تير 1393
بی تو چه کنم که تمام باورم به تو رسیدن بود اما با رفتند پل دوست داشتن خراب شد

nanaz
ساعت19:46---20 تير 1393
ah lanat b harji deltangie

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:,ساعت16:48توسط nazanin & hosein | |