دوستی؟؟؟


deltang eshgham

بنظرت دوستی یعنی چی؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت19:49---21 مرداد 1393
..........................

♥んムdノ♥
ساعت22:36---4 مرداد 1393
حــــــســـ خـــوـبــــیـہ بـــہ خـــوבتــــ مــیـآے

و مے بینے بـــہ کـــسے


کـــہ رهَـــآ تـــ کـــرבهـــ

بـــב جـــوریے بهتـــ ظـلمـــکـــرבهــ ،


בیگـِــہ نـَــہ

نـــیازے בآرے و نـَــہ احســـاســـے ...

وَلـَــــے اوـטּ از بـــے تو بـــوבטּ مـــیمیـــره ..


ali
ساعت12:58---4 مرداد 1393
سلام.خواهش میکنم ممنونم منم با افتخار شما رو لینک کردم

عشق2طرفه
ساعت8:57---4 مرداد 1393
به نظر من دوستی یعنی معرفتو مرامــ

محمد و مونا
ساعت5:57---4 مرداد 1393
مــــــامــــــان!!!

لحافه من آبی بود چرا رنگش سفـــید شده؟؟؟

بالشتم از پنبــــه بود چرا مثل سنگ شده!!!

بابایی تو که میدونستی از تاریکی میترســم, چرا لامپ روشن نکردی؟؟؟

مگه داره بارون میاد!!!اخه همه جا بو خـــاک میده......

من که دیروز حموم بودم, چرا منو شستن!!!

عشـــقم چرا گریه میکنـــــی؟؟؟آروم باش

مگه زنده بودم ارزشمو فهمیدی؟!؟!؟!؟!؟!....
* آپم*


atefeh
ساعت13:42---2 مرداد 1393
ܓܨܨســلامتــی مـפֿـاطبی کــ פֿــاص نشــב
نـمیــבونم نــפֿواســت یــا פֿـواس نشـב ܓܨܨ


هادی
ساعت1:03---2 مرداد 1393
معنی دوستی رو بعدا میگم اجی!
پاسخ:خخخخخخخ


هادی
ساعت0:59---2 مرداد 1393
من گردنمو از ته میرنم اگر تو این زمونه دختری دوست پسر نداشته باشه،فقط بعضی دخترا میخوان رکورد دار تعداد دوستی باشن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 1 مرداد 1393برچسب:,ساعت10:33توسط nazanin & hosein | |