دنیا!


deltang eshgham

دنیا...

بازی هایت را سرم درآوردی...

گرفتنی ها را گرفتی...

دادنی ها را ندادی...

حسرت ها را کاشتی...

زخم ها را زدی...

دیگر بس است چیزی نمانده...

بگذار آسوده بخوابم،محتاج یک خواب بی بیدارم...



نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت14:44---8 شهريور 1393
سلام
منم اپم
منتظرت هستم
راسی تو چرا اپ نکردی؟!!!!!!!!!!!


♥んムdノ♥
ساعت0:50---31 مرداد 1393
تورو به خدا برا من مواظب خودت باش

گریه نکن آروم بگیر به فکرزندگیت باش

غصم میشه اگه بفهمم داری غصه می خوری

شکایت از کسی نکن با این که خیلی دلخوری


مسعود
ساعت19:48---21 مرداد 1393
لایک


hadi
ساعت1:09---21 مرداد 1393
سلام
زیبا و خیلی قشنگ بودش
وقت کردی به من هم سر بزن
میسی میسی


هادی
ساعت16:33---19 مرداد 1393
چرا اپ نمیکنی تنبل؟؟؟؟ هان؟

عشق2طرفه
ساعت18:40---15 مرداد 1393
آدمهاღ میتوانند...

آدمهاღ را دوست داشته باشند به شرطی که...

آدمهاღ بعد از دوست داشته شدن هم...

ღ آدمღ بمانند...

سلام نازنین حالت خوبه؟؟؟؟کم پیدایی؟


داداشی
ساعت10:30---12 مرداد 1393
سلام نازی خوبی کجایی کم پیدا نیستی ابجی
پاسخ:شرمنده داداش گرفتار بودم....


عشق2طرفه
ساعت19:27---6 مرداد 1393
گاهی وقتا ویسکی کنارته.....

سیگارم جلوته....

ولی نه پیک میزنی....نه پک.....

فقط به تنهاییات نگا میکنی و لبخند میزنی.....


محمد و مونا
ساعت11:33---6 مرداد 1393

فریاد ها مرده اند

سکوت جاریست...

تنهایی حاکم سرزمین بی کسیست

میگویند خدا تنهاست

من که خدا نیستم

چرا تنهایم ...
*آپم عکس محمدو گذاشتم اگر دوس داشتی بیا ببین*


محمدرضا
ساعت17:06---5 مرداد 1393
گذشتم ، گذشتی !

من از یک دنیا برای تو و تو از من برای …

وب خوبی دارین ممنون میشم به منم سر بزنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 5 مرداد 1393برچسب:,ساعت10:52توسط nazanin & hosein | |